fbpx

Podlaski marszałek z wizytą w siedzibie Grupy Chorten

Podlaski Produkt Lokalny. Miody z Pasieki Biebrzańskiej
21 grudnia 2021
Rozstrzygnięto konkurs na hasło promujące program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego
17 stycznia 2022
Podlaski Produkt Lokalny. Miody z Pasieki Biebrzańskiej
21 grudnia 2021
Rozstrzygnięto konkurs na hasło promujące program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego
17 stycznia 2022
Pokaż wszystkie

Podlaski marszałek z wizytą w siedzibie Grupy Chorten

– Chorten to świetny przykład dobrego biznesu – firma, która w ciągu kilku lat zawojowała polski rynek. Rozpoczynała działalność w 2009 roku, zrzeszając 20 sklepów w Podlaskiem. Dzisiaj jest ich już 2150 i ma zasięg ogólnopolski – mówił o Grupie marszałek województwa podlaskiego Artur Kosicki.

 

Podkreślał, że firma w swojej działalności handlowej nie zapomina o prowadzeniu biznesu odpowiedzialnego społecznie. Angażuje się w życie lokalnej społeczności, wspierając inicjatywy o charakterze pomocowym, sportowym i edukacyjnym.

 

– Chciałbym przypomnieć, że właśnie za taką działalność Grupa Chorten otrzymała nagrodę Podlaska Marka 2019 – dodał Artur Kosicki.

 

Jak poinformowała Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten, obecnie pod szyldem Chortenu działa ponad 2150 sklepów w całej Polsce, przy czym najwięcej jest ich w województwach podlaskim i mazowieckim.

 

– W samym Białymstoku mamy blisko 100 placówek partnerskich. Nasza firma powstała w 2009 r. w Podlaskiem, co zawsze podkreślamy, ale dziś możemy powiedzieć, że jest marką rozpoznawalną w całym kraju. Obecnie jesteśmy już we wszystkich województwach, w 2020 r. zyskaliśmy zasięg ogólnopolski – mówiła.

 

Natomiast Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten, zaznaczył, że ich misją jest wspieranie właścicieli sklepów z polskim kapitałem, tak by mogły one efektywnie konkurować o klientów.

 

– Jako grupa zbudowana nie przez dystrybutora, a przez samych właścicieli sklepów, oferujemy wszystkim naszym partnerom bezkonkurencyjne warunki handlowe, ponieważ większość korzyści uzyskiwanych od producentów przekazujemy właśnie sklepom. To zachęca wielu detalistów do współpracy z nami, cieszymy się dużym zaufaniem i co roku pod nasze skrzydła wchodzi około 150-200 nowych punktów – informował.

 

Dodał, że w tym roku ekspansja ma być na tym samym poziomie.

W spotkaniu uczestniczyli również dyrektor marketingu Grupy Chorten Monika Kosz-Koszewska i zastępca dyrektora Gabinetu Marszałka Krzysztof Szeweluk.

Źródło i foto: www.wrotapodlasia.pl