fbpx

Czas na II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23

KRYSZTAŁY PRZETARGÓW PUBLICZNYCH 2023 już za nami
22 października 2023
Seminarium o rolia władz lokalnych w ochronie i wzmacnianiu pozycji dzieci
13 listopada 2023
KRYSZTAŁY PRZETARGÓW PUBLICZNYCH 2023 już za nami
22 października 2023
Seminarium o rolia władz lokalnych w ochronie i wzmacnianiu pozycji dzieci
13 listopada 2023
Pokaż wszystkie

Czas na II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23

II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 odbędzie się 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Zapraszamy do rejestracji!

Kongres jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety. Partnerami Kongresu są: Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS), Miasto Wrocław, Open Eyes Economy i Fundacja Miasto.

O czym będzie mowa podczas Kongresu? W programie między innymi:

  • „..ale teraz mamy komputer” czy AI przejmie kontrolę nad komunikacją samorządów? Czy technologia sztucznej inteligencji stanie się głównym narzędziem w komunikacji samorządów, zastępując tradycyjne metody?
  • Szeherezada opowieści 1000 i jednej nocy, czyli sztuka samorządowego storytellingu – Jak budować narrację gminy, miasta czy regionu w mediach społecznościowych.
  • Samorządowiec czy Influencer? Jak pracować w erze social media – Czy samorządowcy są skazani na social media?
  • Kotki, pieski, czyli jak tworzyć angażujące kampanie social media dla samorządowców? – Najlepsze praktyki w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami w mediach społecznościowych dla polityków na poziomie lokalnym!
  • Czy głosy to lajki a lajki to głosy? Czy social media to wyznacznik sondaży
    w samorządach? – Czy popularność w mediach społecznościowych naprawdę przekłada się na poparcie w wyborach?

Local-SoMe’23 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją, polityką samorządową i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu. Kongres oferuje aż 5 ścieżek tematycznych i jest dedykowany przedstawicielom działów marketingu i promocji w miastach, rzecznikom prasowym, specjalistom ds. komunikacji i mediów społecznościowych, spółkom miejskim odpowiedzialnym za wdrażanie działań CSR, a także decydentom samorządowym i radnym.

Program Kongresu znajduje się na stronie https://localsome.pl/, natomiast rejestracja dostępna jest pod adresem: https://bilety.localsome.pl/