KWRiST pracuje nad KPO
17 maja 2021Polskie Regiony Live. Po co nam Unia Europejska
18 maja 2021Zapraszamy na webinar z cyklu Edu Polskie Regiony pt. Kierownik w Instytucji Publicznej – przywództwo sytuacyjne, którego organizatorem jest Związek Województw RP.
Szkolenie online odbędzie się 25 maja br. w godzinach 09:00 – 12:00 na platformie ZOOM.
Opis szkolenia:
Wielu liderów (kierowników, naczelników, dyrektorów) stawia sobie pytanie, w jakim stylu pełnić swoją rolę w czasach niepewności, zmian, pracy zdalnej. Być szefem bardziej autorytarnym, zwiększyć kontrolę i forsowanie, czy być bardziej demokratycznym, angażującym i wspierającym? A może jak najmniej przeszkadzać pracownikom, którzy potrzebują samodzielnie się zorganizować w trudnej rzeczywistości? Tym, co pozwala odpowiedzieć na te i podobne dylematy, jest koncepcja przywództwa sytuacyjnego.
Korzyści z udziału:
- pozyskanie inspiracji w zakresie sprawowania roli kierowniczej w dzisiejszej sytuacji
- zdobycie wiedzy na temat przywództwa sytuacyjnego
- zrozumienie różnic między czterema różnymi stylami przywództwa
- uniknięcie zachowań, które nie są efektywne
- poznanie własnych preferowanych stylów przywództwa i ich mocnych i słabych stron
- pozyskanie narzędzi do dokonania diagnozy własnego zespołu
- zdobycie rekomendacji, jak pracować z poszczególnymi osobami
Metody webinarium:
- prezentacja
- case study
- ćwiczenia do wykonania we własnym zakresie
- czat z uczestnikami
Zagadnienia:
- Świat VUCA – co to oznacza dla osób pełniących rolę kierowniczą
- Na czym polega przywództwo sytuacyjne i co daje w praktyce
- Typy sytuacji pracownika w zadaniu
- Style kierowania – jak dobrać styl odpowiedni do sytuacji
- Wady i zalety stylów zarządzania i ich przydatność w czasach niepewności
- Osobiste preferencje lidera a potrzeby pracowników
- Co w stylu zachowania szefa demotywuje pracownika i jak tego unikać
- Przywództwo sytuacyjne a praca zdalna
Udział w szkoleniu jest nieodpłatny. Obowiązują zapisy: Zapisz się na szkolenie | Polskie Regiony
w terminie do 24 maja do godz. 10.00., decyduje kolejność zgłoszeń.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłany link udostępniający szkolenie. Link będzie przesłany z adresu promocja@zwrp.pl
Prowadzenie: Agata Rajchel – od ponad 20 lat zajmuje się treningami kompetencji interpersonalnych i komunikacją w biznesie oraz sposobami praktycznego wykorzystania własnych zasobów w pracy. Efektywnie szkoli trenerów i menadżerów. Od 2012 roku ściśle współpracuje z firmą szkoleniową Effect Group. Koordynuje pracę zespołów w projektach realizowanych w firmach: informatycznych, finansowych i telekomunikacyjnych oraz FMCG. Współtworzy procedury dla pracowników: windykacji, obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia logistycznego, ( w każdym kanale komunikacyjnym z klientem). Realizuje coachingi menadżerów jak również procesy wspierające Team Building. Jest twórcą programów Intensywny Rozwój wyższej kadry zarządzającej.
Specjalizuje się w dzieleniu się praktycznym doświadczeniem oraz we wspieraniu pracowników w biznesowych kontaktach z klientami, w pełnym procesie sprzedaży i obsłudze klienta i jednoczesnie windykacji, z jednoczesnym wsparciem w rozwoju zawodowym i osobistym. Dodatkowo bardzo lubi pomagać młodym pracownikom oraz menadżerom w rozwijaniu ich kompetencji
Wykształcenie magister inżynier Politechnika Śląska w Gliwicach, magister pedagogiki Studium Pedagogiczne, Ambasador Empatii w biznesie; Certyfikat TRENERA NVC – Studium Trenerów Nonviolent Communication – rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; Certyfikat TRENERA NLP – Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist; Trener Technik Pamięciowych w Akademii Pamięci.