Ze spotkania koordynatorów ds. dostępności w urzędach marszałkowskich
12 listopada 2021Z posiedzenia Konwentu Sekretarzy Województw
18 listopada 202116 grudnia 2021 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Związek Województw RP z cyklu Edu Polskie Regiony pt. Service design w kulturze.
Jako konsumenci mamy dziś wolny wybór w prawie wszystkich dziedzinach. Z jednej strony nadpodaż produktów, z drugiej strony coraz lepiej świadczone usługi spowodowały, że staliśmy w naszych wyborach się bardziej wymagający.
Dzisiaj odbiorcy oczekują porównywalnej jakości w świadczeniu usług w oparciu o doświadczenia w innych branżach. Jeśli doświadczą dobrze zaprojektowanej usługi, która jest dla nich przyjemna, daje dobre emocje i nie sprawia problemu – będą tego automatycznie oczekiwali tego samego w innych branżach. Dlatego dzisiaj strategia i usługi w dziedzinie kultury muszą być szczególnie ukierunkowane na odbiorcę i bazować na wiedzy o jego zachowaniach, nawykach i potrzebach.
Service design jako metoda pozwala tak zaprojektować usługę w obszarze kultury, żeby była ona atrakcyjna dla odbiorcy nie tylko pod względem jej unikatowej treści, ale też sposobu w jaki z niej korzysta. Chodzi głównie o żeby poznać swoją ofertę z perspektywy odwiedzającego/ korzystającego/uczestnika, przyjąć jego perspektywę i znaleźć rozwiązania, które zachęcą i zmotywują go do aktywnego udziału w działaniach kultury.
Dzięki projektowaniu usług wartość generowana jest jednocześnie dla odbiorcy, jak i dla instytucji kultury.
W trakcie webinaru uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób optymalizować usługi w obszarze kultury. Poznają techniki, którymi samodzielnie mogą zdobywać wiedzę na temat potrzeb swoich odbiorców. Otrzymają narzędzia, by móc tworzyć doświadczenia dla odbiorcy, które go przyciągną.
Spotkanie odbędzie się w godz. g. 9.00 – 11.00 na platformie ZOOM.
Udział w webinarium jest nieodpłatny. Obowiązują zapisy przez stronę www, zakładka szkolenia – należy wybrać właściwe szkolenie.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłany link udostępniający szkolenie.
Zgłoszenia można nadsyłać do 14 grudnia br..
W razie pytań, prosimy o kontakt pod nr tel. 12 362 69 68.
Informacje o prowadzącym:
Izabela Bernau-Ławniczak – absolwentka UAM, School of Form oraz Universitaet Hannover. Zajmuje się rozwijaniem biznesów i usług sprzedażowych, lotniskowych, bankowych, gastronomicznych, medycznych, muzealnych i wielu innych. Projektuje usługi i produkty w oparciu o potrzeby użytkowników i silne sygnały zmian rynkowych. Łączy doświadczenie strategiczne, umiejętności badawcze i analityczne z obszaru human centred design – customer experience, service designi design research.
Prowadzi firmę, doradza innym firmom m.in. w programach mentoringowych w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Inwestuje pieniądze w ciekawe pomysły na produkty i usługi. Współstworzyła i rozwija autorski produkt – Otwarte Karty – jedyne polskie narzędzie metodyczne do zwiększania efektywności pracy w zespołach offline i online w oparciu o relacje międzyludzkie. Jest szefową projektów badawczych Customer Insights w Very Human Services oraz członkiem Service Design Polska.