Ze sprawozdania ZWRP za 2020 r. Promowanie ekspertów
2 czerwca 2021Edu Polskie Regiony. Praktyczne aspekty kontroli projektów finansowanych z UE
8 czerwca 202118 czerwca br. w godz. 9.00-12.00 odbędzie się kolejny bezpłatny webinar z cyklu Edu Polskie Regiony pt. System ocen pracowniczych, którego organizatorem jest Związek Województw RP.
Ocena pracownicza to proces odbywający się regularnie w wielu organizacjach w Polsce i na świecie. Ma służyć rozwojowi pracowników i organizacji, wspierać ciągłe udoskonalanie jakości pracy, komunikacji i relacji wewnętrznych. Istotą dobrze przygotowanego procesu ocen jest też realizacja takich celów jak kształtowanie kultury organizacyjnej opartej o stałe doskonalenie jakości świadczonych pracy, dostarczenie pracownikom informacji zwrotnej dotyczącej ich osobistego wkładu w realizowane cele a także poprawa komunikacji pomiędzy przełożonymi a podwładnymi w zakresie elementów istotnych z punktu widzenia sposobu wykonywania zadań zawodowych. Poprawnie skonstruowany system ocen daje szansę na identyfikację potencjału pracowników oraz możliwości rozwoju. Oraz dostarcza dodatkowych informacji potencjalnie służących podejmowaniu trafnych decyzji personalnych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Uświadomienie podstawowych zasad realizacji skutecznego systemu ocen pracowniczych.
- Pokazanie uczestnikom dobrych stron z realizacji tego procesu.
- Przekazanie różnych perspektyw uczestników procesu – ocenianego i oceniającego.
- Przegląd podstawowych narzędzi oceny.
- Zapoznanie się z problematyką kompetencji zawodowych.
- Rozpoznawanie i unikanie błędów w ocenie.
- Umiejscowienie procesu oceny pracowniczej na tle innych funkcji personalnych.
Metody webinarium:
- prezentacja
- case study
- ćwiczenia do wykonania we własnym zakresie
- czat z uczestnikami
Program szkolenia:
- Czym jest, a czym nie jest system ocen pracowniczych
- System ocen w realiach urzędu
- Jakie są podstawowe zasady systemu ocen
- Co, jak i po co oceniać
- Jak przeprowadzić rozwijającą i motywującą rozmowę oceniającą
- System ocen – korzyści dla pracownika, przełożonego, urzędu
Udział w szkoleniu jest nieodpłatny. Obowiązują zapisy – od 9 do 16 czerwca – przez stronę internetową www.polskieregiony.pl zakładka Szkolenia (należy wybrać nazwę szkolenia).
Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłany link udostępniający szkolenie (platforma ZOOM).
Liczba miejsc ograniczona.
W razie pytań, prosimy o kontakt pod nr tel. 12 362 69 68.
Prowadzenie:
ANETA ROGOWSKA – z wykształcenia psycholożka. Ponad 20-to letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz podczas realizacji projektów dla jednostek samorządowych i organizacji pozarządowych.
Jej motto brzmi „Zarządzanie to gra strategiczna”.
Jako trenerka i konsultantka od 14 lat wspiera organizacje w zakresie rozwoju kompetencji społecznych, osobistych i menedżerskich a także kształceniu trenerów i trenerek wewnętrznych. Certyfikowana konsultantka Extended DISC. Autorka programów szkoleniowych i narzędzi diagnostycznych z zakresu zarządzania kompetencjami. Specjalistka z zakresu psychospołecznych aspektów funkcjonowania w środowisku pracy.
Prowadzi projekty doradcze w zakresie zarządzania różnorodnością, projektowania i wdrażania opisów stanowisk pracy, systemów ocen okresowych oraz audytu kompetencyjnego metodą AC/DC.
Specjalizuje się także w diagnozie strategicznej obszaru HR i tworzeniu strategii rozwoju Zasobów Ludzkich w organizacji. Realizuje projekty dla klientów biznesowych, administracji samorządowej i organizacji pozarządowych.
Projekty doradcze: opisy stanowisk pracy, tworzenie narzędzi oceny i rozwoju pracowników, audyty kompetencyjne, systemy ocen okresowych, warsztaty strategiczne dla Zarządów i liderów obszarów merytorycznych.
Tematyka zrealizowanych szkoleń: Kompetencje menedżerskie (Kierowanie, Ocena i rozwój pracowników, Rozwiązywanie konfliktów, Zarządzanie zespołem projektowym, Przywództwo, Zarządzanie zmianą, Zarządzanie kompetencjami, Budowanie zespołów, Motywowanie pracowników). Kompetencje osobiste (Zarządzanie czasem, Planowanie, Twórcze rozwiązywanie problemów, Rozwój osobisty i zawodowy, Trening radzenia sobie ze stresem, Inteligencja emocjonalna). Kompetencje społeczne (Komunikacja, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Asertywność, Trening dla Trenerów i Trenerek).