fbpx

Flaga samorządu warmińsko-mazurskiego opuszczona do połowy masztu

Warmińsko-mazurski samorząd aktywizuje regionalną gospodarkę
Warmińsko-mazurski samorząd aktywizuje regionalną gospodarkę
18 lutego 2024
Promocja żywności regionalnej na Warmii i Mazur
Promocja żywności regionalnej na Warmii i Mazur
4 marca 2024
Warmińsko-mazurski samorząd aktywizuje regionalną gospodarkę
Warmińsko-mazurski samorząd aktywizuje regionalną gospodarkę
18 lutego 2024
Promocja żywności regionalnej na Warmii i Mazur
Promocja żywności regionalnej na Warmii i Mazur
4 marca 2024
Pokaż wszystkie

Flaga samorządu warmińsko-mazurskiego opuszczona do połowy masztu

Samorząd Województwa przyłączył się do kampanii społecznej „Żałoba, której nie było”, która 23 lutego 2024 roku organizowana była w całej Polsce.

Kampania ma za zadanie zwrócić uwagę na problem depresji dziecięcej oraz rosnącej liczby samobójstw wśród dzieci.

Celem akcji jest również przyczynienie się do szerokiej edukacji na temat zdrowia psychicznego najmłodszych. Ważna jest bowiem debata związana z pomocą dzieciom zmagającym się z kryzysem psychicznym, organizowanie i wskazanie bezpłatnej pomocy ratującej życie.

Z danych statystycznych wynika, że tylko w minionym roku 146 dzieci odebrało sobie życie z powodu kryzysów psychicznych (tyle osób mieści się w trzech autobusach szkolnych).

Kampania realizowana jest w całym kraju, a uczestniczą w niej samorządy różnych szczebli. Wszystkie partnerskie instytucje 23 lutego 2024 roku w Światowy Dzień Walki z Depresją zaznaczą symbolicznie obchody żałoby, opuszczając swoje flagi do połowy masztu.

Organizatorem kampanii jest Fundacja Słonie na Balkonie. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął m.in. Marcin Kuchciński, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.

Więcej informacji na stronie internetowej: https://slonienabalkonie.pl/

warmia.mazury.pl