fbpx

Podlaska Marka 2023. Pierwsze posiedzenie kapituły plebiscytu

Szybkie i Ambitne Podlaskie
Szybkie i Ambitne Podlaskie
5 kwietnia 2024
Łukasz Prokorym został nowym marszałkiem województwa podlaskiego
Łukasz Prokorym został nowym marszałkiem województwa podlaskiego
14 maja 2024
Szybkie i Ambitne Podlaskie
Szybkie i Ambitne Podlaskie
5 kwietnia 2024
Łukasz Prokorym został nowym marszałkiem województwa podlaskiego
Łukasz Prokorym został nowym marszałkiem województwa podlaskiego
14 maja 2024
Pokaż wszystkie

Podlaska Marka 2023. Pierwsze posiedzenie kapituły plebiscytu

W tegorocznej 20. edycji plebiscytu o tytuł Podlaskiej Marki rywalizuje 165 kandydatów w 10 kategoriach. O tym, które produkty najbardziej przyczyniają się do promocji regionu, zadecyduje kapituła składająca się ze specjalistów z różnych branż, m.in.: marketingu, gospodarki i turystyki. Swoją „Markę” wybiorą też mieszkańcy regionu w głosowaniu internetowym. Pierwsze posiedzenie kapituły konkursu odbyło się w poniedziałek, 15 kwietnia, a przewodniczył mu marszałek Artur Kosicki.

Nagroda jest przyznawana najlepszym inicjatywom. Ich wybór zawsze jest trudny, bo Podlaskie to wyjątkowy region, zamieszkały przez niezwykle kreatywnych ludzi. Dlatego inicjatywy i produkty, które tu powstają, są bardzo wysokiej jakości. I kapituła ma co roku problem z wyłonieniem tych najlepszych – podkreślił Artur Kosicki.

Dodał, że plebiscyt ma przede wszystkim na celu wyrażenie uznania dla inicjatyw podejmowanych przez przedsiębiorców z Podlaskiego za trud włożony w kreowanie produktów i usług, które stały się wizytówką województwa.

Kapituła przyznaje nagrodę w dziesięciu kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka Bez Barier. Z kolei internauci wskazują laureata w ramach plebiscytu „Podlaska Marka Konsumentów”.

W trakcie poniedziałkowego spotkania kapituła zapoznała się z zakwalifikowanymi zgłoszeniami i wyłoniła po trzy najciekawsze w 9 kategoriach oraz jeden w kategorii Projekt 4.0.

Z tego grona mieszkańcy województwa w drodze internetowego głosowania na stronie Podlaskiej Marki wybiorą Podlaską Markę Konsumentów. Zwycięży ten, kto zbierze największą liczbę głosów. Zyska prawo do używania logo konkursu i tytułu Podlaska Marka Konsumentów. Głosowanie rozpocznie się po oficjalnej prezentacji nominowanych.

Zwycięzców Podlaskiej Marki wybierze Kapituła podczas drugiego posiedzenia. Wyróżnienia i nagrody zostaną przyznane podczas gali finałowej Podlaskiej Marki 2023, która odbędzie się w maju br.

podlaskie.eu