fbpx

Złoty Lajk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego

Mazowsze – idealne na jesień. Powiat grójecki i żyrardowski.
26 listopada 2023
Umowa na projekt linii kolejowej do Modlina podpisana
Umowa na projekt linii kolejowej do Modlina podpisana
11 grudnia 2023
Mazowsze – idealne na jesień. Powiat grójecki i żyrardowski.
26 listopada 2023
Umowa na projekt linii kolejowej do Modlina podpisana
Umowa na projekt linii kolejowej do Modlina podpisana
11 grudnia 2023
Pokaż wszystkie

Złoty Lajk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego

Złoty Lajk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego

Nagrodę Złoty Lajk Local-SoMe Region w kategorii Kultura w tym roku zdobył Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego „za najbardziej angażującą komunikację wydarzeń kulturalnych województwa w mediach społecznościowych i Internecie”.

Nagrodę za „najbardziej angażującą komunikację wydarzeń kulturalnych województwa w mediach społecznościowych i Internecie” wręczono podczas kongresu Local SoMe’23 we Wrocławiu. Statuetkę w imieniu zespołu odebrała rzeczniczka urzędu, zastępca dyrektora Kancelarii Marszałka ds. komunikacji zewnętrznej Marta Milewska.

– Wykorzystanie mediów społecznościowych w samorządzie to dziś nie tylko jedno z narzędzi działań komunikacyjnych, ale swego rodzaju konieczność – zaznacza Marta Milewska. – Jak pokazują badania mieszkańcy czerpią wiedzę o otaczającym ich świecie przede wszystkim z Internetu, w tym właśnie z mediów społecznościowych. Dziękuję za możliwość podzielenia się również i naszymi doświadczeniami w zakresie komunikacji.

Pełną listę nagrodzonych znaleźć można na stronie Związku Miast Polskich – współorganizatora kongresu. Jak czytamy, „nagrody mają na celu podkreślenie znaczenia i wpływu mediów społecznościowych na życie publiczne i samorządowe”. Analiza obejmuje ostatnie 12 miesięcy aktywności na różnych platformach mediów społecznościowych.

Local SoMe’23

II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 to cykliczne wydarzenie poświęcone zagadnieniom skutecznej komunikacji samorządowej. W tegorocznej edycji udział wzięło aż 550 uczestników w tym przedstawiciele około 200 samorządów.

W trakcie kongresu dyskutowano m.in. o możliwościach wykorzystywania sztucznej inteligencji i platformy LinkedIn w komunikacji z mieszkańcami, analityce działań w Internecie czy korzyściach z targetowania przekazów w mediach społecznościowych. W jednym z paneli tematycznych poświęconemu urzędom marszałkowskim w social mediach udział wzięła rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, zastępca dyrektora Kancelarii Marszałka ds. komunikacji zewnętrznej – Marta Milewska. Uczestnicy dyskusji wymieniali swoje opinie na temat tego, jak budować markę urzędów marszałkowskich w „morzu miejskich postów”.

Kongres Local SoMe’23 we Wrocławiu organizowany jest przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety. Partnerami wydarzenia są: Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS), Miasto Wrocław, Open Eyes Economy i Fundacja Miasto.