fbpx

Edu Polskie Regiony. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

solidarność
Samorządowcy w sprawie KPO
18 maja 2021
nauczyciel
Polski Ład. Strona samorządowa KWRiST pisze do premiera w sprawie skutków finansowych dla JST
19 maja 2021
solidarność
Samorządowcy w sprawie KPO
18 maja 2021
nauczyciel
Polski Ład. Strona samorządowa KWRiST pisze do premiera w sprawie skutków finansowych dla JST
19 maja 2021
Pokaż wszystkie

Edu Polskie Regiony. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

webinarium

1 czerwca br. w godz. 9.00 – 12.00 odbędzie się szkolenie online w ramach cyklu Edu Polskie Regiony pt. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie.

 

Opis szkolenia:

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem staje się zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie i to w każdym kanale komunikacyjnym. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że pojedynczy przypadek słabo ocenionego kontaktu wpływa na wizerunek całego urzędu. Ten wysoki standard obsługi, przy rosnących oczekiwaniach staje się sztuką i wyzwaniem dla każdego urzędu, ale głównie przez działania konkretnych pracowników. Z drugiej strony utrzymanie standardów obsługi, zwłaszcza wśród specyficznej grupy klientów wymaga wysokich kwalifikacji interpersonalnych, asertywności, wewnętrznego spokoju – co nie jest łatwe.

Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje bardzo wymagający klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi a tym samym do zwiększenia dobrego samopoczucia i poprawy relacji z klientami.

Korzyści dla uczestników:

  • Uświadomienie wyników badań dotyczących współczesnych oczekiwań klientów i co z tego wynika dla nas?
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z rozpoznawania typów klientów
  • Przekazanie narzędzi do efektywnego porozumiewania się z klientami
  • Proaktywność jako najlepsza technika w obsłudze klienta!
  • Wzrost motywacji do podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Dbanie o prawidłowy wizerunek urzędu
  • Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom

 

Metody webinarium:

  • prezentacja
  • case study
  • ćwiczenia do wykonania we własnym zakresie
  • czat z uczestnikami

 

Zagadnienia:

  • Kluczowe wyzwania dla urzędu w tym okresie
  • Pracownicy tylko on-line i co to oznacza dla kierowników
  • W jakim stopniu sam się motywujesz?
  • Jakich kanałów komunikacyjnych oczekuje klient, a które są trudnością dla Ciebie?
  • Księga Dobrych Praktyk czyli jak robią to inni?

 

Udział w szkoleniu jest nieodpłatny. Obowiązują zapisy: Zapisz się na szkolenie | Polskie Regiony

w terminie do 28 maja, decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłany link udostępniający szkolenie (platforma ZOOM). Link będzie przesłany z adresu promocja@zwrp.pl

W razie pytań, prosimy o kontakt pod nr tel. 12 362 69 68.

 

Prowadzenie: Agata Rajchel – od ponad 20 lat zajmuje się treningami kompetencji interpersonalnych i komunikacją w biznesie oraz sposobami praktycznego  wykorzystania własnych zasobów w pracy. Efektywnie szkoli trenerów i menadżerów. Od 2012 roku ściśle współpracuje z firmą szkoleniową Effect Group. Koordynuje pracę zespołów w projektach realizowanych w firmach: informatycznych, finansowych i telekomunikacyjnych oraz FMCG. Współtworzy procedury dla pracowników: windykacji, obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia logistycznego, ( w każdym kanale komunikacyjnym z klientem). Realizuje coachingi menadżerów jak również procesy wspierające Team Building. Jest twórcą programów Intensywny Rozwój wyższej kadry zarządzającej.

 

Specjalizuje się w dzieleniu się praktycznym doświadczeniem oraz we wspieraniu pracowników w biznesowych kontaktach z klientami, w pełnym procesie sprzedaży i obsłudze klienta i jednocześnie windykacji, z jednoczesnym wsparciem w rozwoju zawodowym i osobistym. Dodatkowo bardzo lubi pomagać młodym pracownikom oraz menadżerom w rozwijaniu ich kompetencji

 

Wykształcenie: magister inżynier Politechnika Śląska w Gliwicach,  magister pedagogiki Studium Pedagogiczne, Ambasador Empatii w biznesie;  Certyfikat TRENERA NVC – Studium Trenerów Nonviolent Communication – rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; Certyfikat TRENERA NLP – Certified Master Practitioner in the art of NLP  Training Design Specialist; Trener Technik Pamięciowych w Akademii Pamięci.