Samorządowcy w sprawie KPO
18 maja 2021Polski Ład. Strona samorządowa KWRiST pisze do premiera w sprawie skutków finansowych dla JST
19 maja 20211 czerwca br. w godz. 9.00 – 12.00 odbędzie się szkolenie online w ramach cyklu Edu Polskie Regiony pt. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie.
Opis szkolenia:
W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem staje się zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie i to w każdym kanale komunikacyjnym. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że pojedynczy przypadek słabo ocenionego kontaktu wpływa na wizerunek całego urzędu. Ten wysoki standard obsługi, przy rosnących oczekiwaniach staje się sztuką i wyzwaniem dla każdego urzędu, ale głównie przez działania konkretnych pracowników. Z drugiej strony utrzymanie standardów obsługi, zwłaszcza wśród specyficznej grupy klientów wymaga wysokich kwalifikacji interpersonalnych, asertywności, wewnętrznego spokoju – co nie jest łatwe.
Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje bardzo wymagający klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi a tym samym do zwiększenia dobrego samopoczucia i poprawy relacji z klientami.
Korzyści dla uczestników:
- Uświadomienie wyników badań dotyczących współczesnych oczekiwań klientów i co z tego wynika dla nas?
- Pokazanie uczestnikom korzyści z rozpoznawania typów klientów
- Przekazanie narzędzi do efektywnego porozumiewania się z klientami
- Proaktywność jako najlepsza technika w obsłudze klienta!
- Wzrost motywacji do podnoszenia własnych kwalifikacji
- Dbanie o prawidłowy wizerunek urzędu
- Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
Metody webinarium:
- prezentacja
- case study
- ćwiczenia do wykonania we własnym zakresie
- czat z uczestnikami
Zagadnienia:
- Kluczowe wyzwania dla urzędu w tym okresie
- Pracownicy tylko on-line i co to oznacza dla kierowników
- W jakim stopniu sam się motywujesz?
- Jakich kanałów komunikacyjnych oczekuje klient, a które są trudnością dla Ciebie?
- Księga Dobrych Praktyk czyli jak robią to inni?
Udział w szkoleniu jest nieodpłatny. Obowiązują zapisy: Zapisz się na szkolenie | Polskie Regiony
w terminie do 28 maja, decyduje kolejność zgłoszeń.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłany link udostępniający szkolenie (platforma ZOOM). Link będzie przesłany z adresu promocja@zwrp.pl
W razie pytań, prosimy o kontakt pod nr tel. 12 362 69 68.
Prowadzenie: Agata Rajchel – od ponad 20 lat zajmuje się treningami kompetencji interpersonalnych i komunikacją w biznesie oraz sposobami praktycznego wykorzystania własnych zasobów w pracy. Efektywnie szkoli trenerów i menadżerów. Od 2012 roku ściśle współpracuje z firmą szkoleniową Effect Group. Koordynuje pracę zespołów w projektach realizowanych w firmach: informatycznych, finansowych i telekomunikacyjnych oraz FMCG. Współtworzy procedury dla pracowników: windykacji, obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia logistycznego, ( w każdym kanale komunikacyjnym z klientem). Realizuje coachingi menadżerów jak również procesy wspierające Team Building. Jest twórcą programów Intensywny Rozwój wyższej kadry zarządzającej.
Specjalizuje się w dzieleniu się praktycznym doświadczeniem oraz we wspieraniu pracowników w biznesowych kontaktach z klientami, w pełnym procesie sprzedaży i obsłudze klienta i jednocześnie windykacji, z jednoczesnym wsparciem w rozwoju zawodowym i osobistym. Dodatkowo bardzo lubi pomagać młodym pracownikom oraz menadżerom w rozwijaniu ich kompetencji
Wykształcenie: magister inżynier Politechnika Śląska w Gliwicach, magister pedagogiki Studium Pedagogiczne, Ambasador Empatii w biznesie; Certyfikat TRENERA NVC – Studium Trenerów Nonviolent Communication – rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; Certyfikat TRENERA NLP – Certified Master Practitioner in the art of NLP Training Design Specialist; Trener Technik Pamięciowych w Akademii Pamięci.